antoni llena, obres amb, de y sobre paper
del 26 d'abril al 30 de juny de 2018
del 26 d'abril al 30 de juny de 2018
Escultura dissecada, 1967-1968, tècnica mixta, 35 x 30 cm
Sobres dissecats, 1969, sobres de paper siliconat, 35 x 30 cm
Blanc, blau marí i marró, circa 1986, paper manipulat, 113 x 111 cm
Blau cel, blanc i blanc transparent, 1987, paper manipulat, 152,5 x 137 cm
El progrés és un fantasma d'ales foradades, 1991
tècnica mixta, 39 x 49,7 x 34,7 cm
Els monjos de Philip Guston, 1992, tècnica mixta, 118 x 159 x 18,5 cm
Allò que cada cosa té d'indecible núm. 10, 1999, tècnica mixta, 149 x 108,5 cm
Sense títol, 2005, tècnica mixta, 43 x 30,7 cm
Sèrie SOS: senyals de fum des d'un subsòl, circa 2009
tècnica mixta sobre paper, 36,4 x 25,3 cm
Sèrie SOS: senyals de fum des d'un subsòl, circa 2009
tècnica mixta sobre paper, 36,4 x 25,3 cm
Sèrie SOS: senyals de fum des d'un subsòl, Looking Fontana and Guston, juny 2017
tècnica mixta sobre paper, 100 dibuixos, 25,4 x 36,8 cm
Del 26 d'abril al 30 de juny de 2018
Del 26 d'abril al 30 de juny de 2018
Escultura dissecada, 1967-1968
tècnica mixta, 35 x 30 cm
Sobres dissecats, 1969
sobres de paper siliconat, 35 x 30 cm
Blanc, blau marí i marró, circa 1986
paper manipulat, 113 x 111 cm
Blau cel, blanc i blanc transparent, 1987
paper manipulat, 152,5 x 137 cm
El progrés és un fantasma d'ales foradades, 1991
tècnica mixta, 39 x 49,7 x 34,7 cm
Els monjos de Philip Guston, 1992
tècnica mixta, 118 x 159 x 18,5 cm
Allò que cada cosa té d'indecible núm. 10
1999, tècnica mixta, 149 x 108,5 cm
Sense títol, 2005, tècnica mixta, 43 x 30,7 cm
SOS: senyals de fum des d'un subsòl
circa 2009, tècnica mixta sobre paper, 36,4 x 25,3 cm
Sèrie SOS: senyals de fum des d'un subsòl
circa 2009, tècnica mixta sobre paper, 36,4 x 25,3 cm
Looking Fontana and Guston, juny 2017
tècnica mixta sobre paper, 100 dibuixos, 25,4 x 36,8 cm